شروط الخدمة

Samenvatting algemene voorwaarden

24 uur الفسخ البليد

Reeds voordat de klant wordt getest maken wij onkosten voor de afspraak، zoals het inkopen van materialen، het inplannen van Artsen en ander personeel، et cetera. Om deze reden hanteren wij een strikt annuleringsbeleid van 24 uur: dit wil zeggen dat، wanneer een klant 24 uur van tevoren (of eerder) annuleert، het volledige bedrag zal worden gerestitueerd. Annuleert een klant de afspraak binnen de termijn van 24 uur، dan zal er niet worden gerestitueerd. Dit geldt ook voor reserveen die binnen 24 uur vóór het moment van de afspraak worden gemaakt en weer geannuleerd؛ إنك في بلدك في بلدك على مدار 24 ساعة ، يجب عليك أن تتأكد من أنه يمكنك الرجوع إلى مكان آخر. Er kan dan nog slechts worden verplaatst، met een max aantal van twee verplaatsingen. لنفترض أن: indien het moment van de afspraak al is geweest، is it niet meer mogelijk om de afspraak te verplaatsen.

Indien u vór 24 uur van tevoren annuleert، zal het bedrag binnen tien werkdagen worden gerestitueerd. Wij kunnen de terugbetaling allen realiseren op hetzelfde bankrekeningnummer als waarmee de betaling is good.

 

شهادة معلوماتية Vereiste

في الأسبوع helpen wij vele tevreden klanten aan een reiscertificaat، waarmee zij wereldwijd kunnen afreizen. Wij trachten om zo veel mogelijk rekening te houden met de vereisten die elk land stelt aan de reiscertificaten. Echter is het، vanwege het immer veranderlijke aantal regels die elk land opstelt aan deze certificaten، voor ons onmogelijk om hiervoor de verantwoordelijkheid te nemen؛ deze regels kunnen per dag veranderen، en het aan de klant zelf om hier zorg voor te dragen، door bijvoorbeeld te Informeren bij het desbetreffende ambassade of Ministerie van Buitenlandse zaken. Mededelingen Gedaan door onze medewerkers، alsook op onze website، omtrent inreisbeperkingen، toegestane soorten tests en geldigheidsduur van certificaten، dienen te worden beschoud als een vrijblijvend advies، en zijn geenszins leidend. هير كونين دو جين ريشتن أن وردن أونتلند.

 

شهادة Termijn aanleveren

Wij proberen ons te allen tijde te houden aan onze werkwijze “dezelfde dag de uitslag”. Echter Zijn er Soms Sitaties Waarin dit onmogelijk هو: een PCR- من اختبار المصلي هو أمر بسيط للغاية. Hoewel wij alles in het werk zullen stellen om binnen de door ons gestelde termijn te leveren، kan het helaas voorkomen dat een uitslag niet binnen de door ons gestelde termijn wordt geleverd. De verantwoordelijkheid for het tijdig plannen van een test، met het oog op een vertragingstermijn van 24 uur in te bouwen bij het plannen van een test، ligt in zijn geheel bij de klant. Wij zijn geenszins aansprakelijk voor het missen van een vlucht of een (werk gerelateerde) afspraak.

 

عامل Die een uitslag kunnen beïnvloeden

يعتبر اختبار تفاعل البوليميراز المتسلسل (PCR-test) هو الأكثر فعالية في التعامل مع فيروس كورونا المستجد. Echter Zijn er Oook factoren die een uitslag kunnen verhinderen: denk hierbij aan roken، eten، of drinken، vlak voor het moment van name، evenals het gebruik van mondwater en het nuttigen van alcoholhoudende dranken. Dit zijn de factoren die bij ons bekend zijn، maar dat sluit geen andere factoren uit. إن Indien er sprake غير حاسم (niet-bepaalde) uitslag ، اختبار zullen wij de sample nogmaals ، en alles in het werk stellen om een ​​uitslag te kunnen genereren. Indien dit niet mogelijk هو zullen wij de klant vragen om een ​​nieuwe afspraak te maken؛ wij zijn niet aansprakelijk voor de gevolgen van bovengenoemde الموقع.

Aanleveren juiste informatie

Wij vragen aan onze klanten om online een afspraak te maken، met het oog op het aanleveren van de juiste persoonsgegevens، zodat men zo min mogelijk vertraging zal ondervinden bij het aanleveren van het certificaat bij de desbetreffend. U kunt de ingevulde gegevens ná het maken van uw afspraak wijzigen via de link die u via ons krijgt via de e-mail. Indien er tijdens de aanmelding in de kliniek gegevens moeten worden aangevuld، zal daar een bedrag van € 15، - adminatiekosten for rekening worden gebracht. Wij zijn geenszins aansprakelijk voor onjuiste informatie op het certificaat، en vragen u daarom om all information op het certificaat te controleren. De verantwoordelijkheid for het aanleveren van de correcte persoonsgegevens ligt in zijn geheel bij de klant.

اختبروا في دي كلينيك

Algemene voorwaarden diensten (de aankoop tot het afnemen van een test؛ PCR، sneltesten of een combinatie van bovenstaande)

  • 1.1. Dit for beiden PCR en sneltesten of een combinatie van bovenstaande.
  • 1.2 Naast de Algemene Voorwaarden kunnen Aanvullende Voorwaarden van toepassing zijn op bepaalde diensten en / of producten. Deze gelden Als ze Nadrukkelijk وفرengekomen Zijn. Als tussen de Algemene Voorwaarden en de Aanvullende Voorwaarden verschillen bestaan ​​dan gelden de bepalingen uit de Aanvullende Voorwaarden boven de Algemene Voorwaarden ، Tenzij Anders هو بيبالد.
  • 1.3 Van de Algemene Voorwaarden kan alleen worden afgeweken als dit schriftelijk متاح في جميع أنحاء العالم. في dit geval blijven de overige bepalingen van de Algemene Voorwaarden geheel van kracht.
  • 1.4 Eventuele Algemene Voorwaarden van de klant zijn niet van toepassing tenzij hiermee uitdrukkelijk schriftelijk door Carephar BV قيد التشغيل.
  • 1.5 كلمة "كلانت" المفردة: iedere bezoeker van de internetsite en elke natuurlijke persoon of rechtspersoon die een contract / aankoop، van welke aard dan ook، met Carephar BV is aangegaan of zal aangaan.
  • 1.6 Carelab هو een handelsnaam van Carephar BV.
  • 1.7 باب het gebruik van de internetsite corathuistest.eu en / of het plaatsen van een الأفضل مبيعًا في aanvaardt de klant de Algemene Voorwaarden.
  • 1.8 Carephar.nl هو bevoegd om derden في te schakelen bij de uitvoering van een ertainenkomst met de klant.

Artikel 2. Aanbiedingen في وضع الوقوف أمام فان دي أوفرينكومستين

  • 2.1 Aanbiedingen من prijsopgaven zullen worden aangemerkt als een uitnodiging aan klanten to het doen van een aankoop. Carephar BV هو op geen enkele wijze hieraan gebonden ، tenzij dit schriftelijk en duidelijk واسع النطاق. Als de klant gebruik wil maken van de uitnodiging to het doen van een aankoop dan leidt dit allen to aen to standkomst als aan het overige bepaalde in Artikel 2 is voldaan.
  • 2.2 Aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt en / of de capaciteit in het labatorium toereikend is. Carephar.nl Behoudt zich het recht voor een aanbod te wijzigen of te herroepen ten gevolgen van overmacht locaties.
  • 2.3.
  • 2.4 Een aankoop van de klant als genoemd in Artikel 2.1 wordt geacht te zijn gedaan in én van de volgende omstandigheden:

 

      • de klant heeft precies aangegeven welke dienst hij wil ontvangen؛
      • في het geval dat door Carephar BV een op naam gestelde offerte هو uitgebracht moet deze door de klant bevestigd en door Carephar BV retour ontvangen zijn ؛
      • de klant heeft de gegevens ingevoerd op het daartoe bestemde invulscherm van de internetsite en het ingevulde bestelformulier is aan Carephar BV via elektronische weg verzonden en door Carephar BV ontvangen. Tevens هو de betaling van het volledige bedrag عبر elektronische weg voltooid.
  • 2.5 يجب أن تكون جاهزًا للوقوف عند اللحظة قبل الطلب. Deze overyenkomst kan door Carephar BV herroepen worden in geval de klant niet aan de Algemene Voorwaarden voldoet in het verleden heeft voldaan. في dat geval zal Carephar BV dit aan de klant meedelen na het inboeken van een dienst ، Carephar kan dit to aan het moment van de dienst.
  • 2.6 De klant en Carephar BV komen uitdrukkelijk التقى اسم Oook Het ontbreken van een gewone handtekening doet niet af aan de verbindende Carephar BV gelden، voor zover de wet dat toelaat، hierbij als een vermoeden van bewijs.
  • 2.7 Indien de klant voortijdig de aangegane وفرenkomst wenst te ontbinden kunnen hier kosten aan zijn verbonden. De klant kosteloos to 24 uur voor aanvang van de afspraak annuleren ، وسائل الاتصال الإلكترونية الوسيطة (info@carephar.nl). Als de afspraak na 24 uur for aanvang geannuleerd wordt، zullen er geen betalingen worden gerestitueerd. De gemaakte kosten van de dienst vallen dan volledig voor de klant. Het tijdstip (UTC +1) van annuleren zal worden widegesteld aan de hand van het schriftelijk verzoek van annuleren، gericht aan info@carephar.nl. Dit besluit هو genomen om de balans tussen beschikbaarheid en capaciteit te waarborgen en valt volledig ten laste van de klant.
  • 2.8 Het verplaatsen van een afspraak nar een في وقت لاحق من vroeger tijdstip هو عشرة في كل مرة mogelijk ، إعادة إحياء houdend مع قدرة van Carephar.nl. Aan het verplaatsen zijn geen kosten verbonden. Een afspraak kan maximaal twee (2) maal kosteloos verplaatst worden، met een max van 6 maanden vooruit.

 

Artikel 3. Prijzen

  • 3.1 Alle prijzen zijn uitgedrukt in euro، in eatrestemming met de wettelijke voorschriften hieromtrent، en zijn inclusief BTW and soms inclusief verzendkosten alls het product door de brievenbus past. للحصول على معلومات عن الأرض ، يرجى العلم بأن هولندا يمكن أن ترجع إلى تاريخ الوصول إلى موقع الويب الخاص بشركة Van Carephar BV.
  • 3.2 Speciale aanbiedingen zijn slechts geldig zolang Carephar de aanbieding zichtbaar toont عبر موقع الويب Carephar.nl من وسائل التواصل الاجتماعي daaraan gelieerde kanalen zoals.
  • 3.3 De klant هو عبارة عن سعر مقابل مقابل مالي في Carephar BV في حالة توافق مع Artikel 2.5 van de Algemene Voorwaarden aan hem heeft meegedeeld. Duidelijke fouten in de prijsopgave kunnen ook na de totstandkoming van de ouvereenkomst door Carephar BV worden gecorrigeerd.
  • 3.4 Als de prijzen voor de aangeboden producten en diensten stijgen in de periode tussen de bestelling en de uitvoering daarvan، dan kan de klant de bestelling annuleren dan wel de overkomst ontbinden binnen tien dagen na mededeling van de prijsverhoging

 

 

 

 

 

Artikel 4. Betaling

  • 4.1 يمكن دفع الطلبات عبر موقع الإنترنت بالطرق التالية:

 

      • Paypal
      • المثالي
      • بطاقة الائتمان
  • 4.2 Alle (buiten-) gerechtelijke kosten van welke aard dan ook، die Carephar BV heeft moeten maken als gevolg van het niet nakomen door de klant van de (betalings-) verplichtingen، komen ten laste van de klant.
  • 4.3 في بيتالينج geval van niet-tijdige ، التقى Carephar BV bevoegd de overykomst onmiddellijke ingang te ontbinden (verdere) levering op te schorten to het moment waarop de klant de betalingsverplichtingen volledig is nagekomen.

 

Artikel 5. Recht van aankoop

  • 5.1 أفضل النتائج مبيعًا على مدار 24 ساعة عبر البريد الإلكتروني.
  • 5.2. Carephar Behoudt zich het recht for om dit tijdstip te wijzigen التقى مع inachtneming van het verstrekken van een uitslag binnen de overengekomen termijn.
  • 5.3 Carephar kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor een "غير حاسمة" uitslag. Als de te testen bijvoorbeeld alcohol، sigaretten، kauwgom، mondwater of andere invloedrijke middelen vlak voor de afname van een test heeft genuttigd، kan de uitslag van een test niet eenduidig ​​worden weergegeven. Bij een uitslag die niet eenduidig ​​is zal de klant opnieuw kosteloos worden getest، op een aengekomen tijdstip te bepalen door Carephar، met inachtneming met de wens van de klant. Carephar kan niet aansprakelijk gehouden worden voor enige schade die geleden kan worden door een "غير حاسمة" uitslag.
  • 5.4 Carephar is niet verantwoordelijk voor de regels omtrent inreizen van landen. De Regels voor geldigheid van certificaten kunnen worden opgevraagd via de desbetreffende ambassade. التقى De klant dient zelf rekening te houden onvoorziene omstandigheden (zoals benoemd in Artikel 5.3).

 

 

 

 

Artikel 6. Recht van retentie

  • 6.1 Carephar BV heeft jegens ieder، die daarvan afgifte verlangt، een retentierecht op goederen en diensten en documenten، die hij in verband met een overnkomst tussen Carephar BV en jegens ieder onder zich heeft.
  • 6.2 Tegenover de afzender / opdrachtgever of de ontvanger / geadresseerde kan de Carephar BV het recht van retentie uitoefenen op goederen en diensten gelden en documenten for hetgeen hem verschuldigd هو من zal worden terzake van disteden de van de verkopen.
  • 6.3 يجب أن يكون الأمر مختلفًا عن هذا الأمر.
  • 6.4 يمكن استخدام Carephar BV في 2 en 3 toegekende recht van retentie eveneens uitoefenen for hetgeen hem door de Distributeur / wederverkoper / afzender / opdrachtgever nog verschuldigd is in verband met voorgaande ouefenkomsten.
  • 6.5 Zolang de goederen niet op de plaats van bestemming zijn aangekomen، heeft Carephar BV het recht om van de afzender / opdrachtgever te vorderen، dat zekerheid gesteld wordt voor de vracht en alle vorderingen die ten laste van de afzgever / hedrach en hij het recht het vertrek van het vervoermiddel uit te stellen، dan wel eenmaal aangevangen vervoer op te schorten zolang niet aan zijn vordering to het stellen van Zekerheid is voldaan.
  • 6.6 Carephar BV هي عبارة عن nimmer aansprakelijk for eventuele schade die uitstel of opschorting als hierboven bedoeld، voortvloeit.

 

المادة 7. Annuleren ، retourneren en ruilen

  • 7.1 Indien de klant voortijdig de aangegane وفرenkomst wenst te ontbinden kunnen hier kosten aan zijn verbonden. De klant kan kosteloos to 24 uur voor aanvang van de afspraak annuleren ، وسائل الاتصال الإلكترونية الوسيطة (info@carephar.nl). Als de afspraak na 24 uur for aanvang geannuleerd wordt، zullen de er geen betalingen worden gerestitueerd. De gemaakte betalingen van de dienst vallen dan volledig voor de klant. Het tijdstip (UTC +1) van annuleren zal worden widegesteld aan de hand van het schriftelijk verzoek van annuleren (info@carephar.nl). Dit besluit هو genomen om de balans tussen beschikbaarheid en capaciteit te waarborgen en valt volledig ten laste van de klant. Dit geldt ook voor reserveen die binnen 24 uur vóór het moment van de afspraak worden gemaakt en weer geannuleerd؛ إنك في بلدك في بلدك على مدار 24 ساعة ، يجب عليك أن تتأكد من أنه يمكنك الرجوع إلى مكان آخر. Dit geldt ook voor reserveen die binnen 24 uur vóór het moment van de afspraak worden gemaakt en weer geannuleerd؛ إنك في بلدك في بلدك على مدار 24 ساعة ، يجب عليك أن تتأكد من أنه يمكنك الرجوع إلى مكان آخر.
  • 7.2 Het verplaatsen van een afspraak nar een في وقت لاحق من vroeger tijdstip هو عشرة في كل شيء tijden mogelijk ، إعادة إحياء houdend met de capaciteit van Carephar.nl. Hier zijn geen kosten aan verbonden. يمكنك كتابة عنوان البريد الإلكتروني عبر البريد الإلكتروني info@carephar.nl. Een afspraak kan maximaal twee (2) maal kosteloos verplaatst worden، met een max van 6 maanden vooruit.
  • 7.3 إن لم يكن هناك لحظة من اللحاق في مستشفى عينك / من اسم عائلة عينة niet meer worden geannuleerd of verplaatst.
  • 7.4 Terugbetaling in geval van retournering، van zowel het aankoopbedrag als de kosten van de retournering، vindt plaats binnen tien werkdagen na ontvangst van het annuleringsverzoek.
  • 7.5 Annuleren هو أمر غير مألوف يؤدي إلى المبالغة في إضفاء الطابع الأصلي. Daarnaast dient de afspraak te zijn gemaakt عبر onze online boekingsmodule. Afspraken die hier niet zichtbaar zijn kunnen niet geannuleerd en gerestitueerd worden.

 

المادة 8. Garantie en aansprakelijkheid

  • 8.1 إن Carephar BV ليس له علاقة فعلية بخيانة الشماتة ، في welke vorm dan ook ، aan de klant of anderen ، tenzij er sprake هو van opzet of grove schuld aan de kant van Carephar BV. Carephar BV هي عبارة عن مجموعة من الحلول غير المباشرة وغير المباشرة.
  • 8.2 Carephar is niet verantwoordelijk for regels omtrent inreizen en eventuele wijzigingen hiervan، tussen het boeken van een afspraak en het afnemen van de dienst. De klant dient zichzelf hiervan te informeren en wijzigingen tijdig، doch eerder dan bij de aanmeldbalie، door te geven.
  • 8.3 Indien Carephar BV Oook ، gehouden هي enige schade te vergoeden dan zal de schadevergoing nooit hoger zijn dan een bedrag gelijk aan de factuurwaarde met betrekking to het het het wardoor de schade is veroorzaakt.
  • 8.4 Carephar هو niet aansprakelijk for Letsel of schade anderszins dat kan ontstaan ​​tijdens / bij het afnemen van dienst. هذا هو الأمر الصحيح الذي يمكن أن يكون عليه الحال في هذه المقالة.
  • 8.5 De ​​klant هو verplicht Carephar BV. كومين.
  • 8.6 Het is mogelijk dat Carephar BV op haar internetsite links opneemt naar andere internetsites die mogelijk interessant of informatief for bezoeker kunnen zijn. روابط Dergelijke zijn louter informatief. Carephar BV هي عبارة عن niet verantwoordelijk voor de inhoud van de internetsite warnaar wordt verwezen of het gebruik dat ervan kan worden gemaakt.

 

Artikel 9. Overmacht

  • 9.1 في geval van overmacht يوجد Carephar BV niet verplicht haar verplichtingen jegens de klant na te komen. ترجمة الكلمات المنطوقة من اختيار فور دوور فان دي أوفيرماخت.
  • 9.2 onder overmacht wordt verstaan ​​elke van haar wil onafhankelijke omstandigheid، waardoor de nakoming van haar verplichtingen jegens de klant geheel of gedeeltelijk wordt verhinderd. Tot die omstandigheden onder meer stakingen، brand، bedrijfsstoringen، energiestoringen، niet-tijdige levering van toeleveranciers of andere ingeschakelde derden en het ontbreken van enige via overheidswege te verkrijgen vergunning. Ook wordt onder overmacht verstaan: store in een (عن بُعد) شبكة من الربط الفعلي لـ gebruikte connectatiesystemen en / of het op enig moment niet beschikbaar zijn van de internetsite.

 

المادة 10. الفكر eigendom

  • 10.1 دي كلانت معلومات عن المعلومات المتاحة من شركة أندريه أوتينجن ، والتي تم جمعها من قبل أنديري أوتينجين ، والتي تم جمعها بين كل من بيروستن بيج كاريفار بي في ، وهي شركة ذات مسئولية فاعلة في شركة أنديري أوتينجين.
  • 10.2 مفردات الفكر المفرد الفرستاني: octrooi- ، auteurs- ، merk- ، tekeningen- en modellenrechten en / of andere (intellectuele eigendom) rechten ، waaronder al dan niet octrooieerbare technische en / of commerciële technology know.
  • 10.3 هيت هي دي klant verboden gebruik الشركة المصرية للاتصالات ماكن، daaronder هيت aanbrengen فان wijzigingen inbegrepen، فان دي intellectuele eigendomsrechten zoals beschreven في ديت ARTIKEL، bijvoorbeeld zoals verveelvoudiging، zonder uitdrukkelijke voorafgaande schriftelijke toestemming فان Carephar BV، toeleveranciers الشعر من ANDERE rechthebbenden، tenzij هيت louter gaat om privé gebruik فيما يتعلق بالمنتج zelf.
  • هذا هو جزء لا يتجزأ من شهادة niet toegestaan ​​(op naam van Carephar) te vervalsen en / of misbruiken.

Artikel 11. Persoonsgegevens

  • 11.1 Carephar BV zal de gegevens van de klant uitsluitend verwerken in overnstemming met haar privacy beleid. De gegevens zullen aleen gebruikt worden for it to stand long komen van een ertainenkomst.
  • 11.2 De klant kan de aan Carephar BV verstrekte gegevens inzien en wijzigen to het moment van de test.
  • 11.3 Carephar BV bewaart all persoonsgevens 14 dagen. Uitslagen worden hierna geanonimiseerd opgeslagen. Dat wil zeggen dat er slechts een sample code gematcht is aan een uitslag en er geen verdere persoonsgegevens meer bekend zijn.
  • 11.4 Carephar BV neemt de van toepassing zijnde Privacy Regel- en wetgeving in acht.
  • 11.5 Carephar zal geen certificaten met derden delen، mits dit nadrukkelijk overngekomen is. Het emailadres dat is opgegeven bij het boeken van een afspraak wordt gezien als persoonlijk. هذا هو عنوان البريد الإلكتروني الخاص بك ، وهو أمر لا غنى عنه.
  • 11.6 Carephar zal persoonlijke gegevens delen met de daarvoor bevoegde Instanties for zover dit onder de wettelijke verplichtingen valt waaraan Carephar dient te voldoen. Onder deze Instanties valt onder andere de GGD.

 

Artikel 12. Toepasselijk recht en bevoegde rechter

  • 12.1 Op all aanbiedingen en Öitsluitend Nederlands recht van toepassing.
  • 12.2 De toepasselijkheid van het Weens Koopverdrag wordt uitdrukkelijk uitgesloten.
  • 12.3 Alle geschillen verband houdende met of voortvloeiende uit aanbiedingen van Carephar BV of overykomsten gesloten مع Carephar BV worden voorgelegd aan de bevoegde rechter te Amsterdam، tenzij de wet uitdrukkelijk esen andere receghter.

 

 

 

المادة 13. متنوع

  • 13.1 ليس لدي أي مراسلة أنغيندي إن أوفرينكومست من deze Algemene Voorwaarden te zenden aan Carephar BV ، من البريد الإلكتروني غير المرئي الذي يمكن الاتصال به (عن طريق الاتصال).
  • 13.2 Carephar BV هي niet aansprakelijk ، في de breedste zin des woord ، voor eventuele dueenties en / of gevolgen die voortvloeien uit informatie welke verkregen is via de website en / of helpdesk van Carephar.
  • 13.3 تواصل مع شركة إنفورماتي فيركريجن ميدلز مع شركة دي كلانتن سيرفيس كونين جينر إنفورماتي أونتلند.
  • 13.4 Carephar BV KvK 70546932 te أمستردام. Carephar BV Behoudt zich het recht for de Algemene Voorwaarden van tijd to tijd te wijzigen of aan te vullen. موقع Gebruik van deze من الممكن أن يكون تاريخ قبول Algemene Voorwaarden.
  • 13.5 Wij vragen u tijdens het boeken van een afspraak goed de gegevens te checken، hierop moet u ook een akkoord geven. Mochten uw gegevens niet juist zijn zal het certificaat onjuist informatie bevatten. Carephar BV هو niet aansprakelijk voor deze onjuistheden.
  • 13.6 Carephar BV هي عبارة عن bevoegd klanten een extra som van 15EUR (لكل شهادة) في إعادة إحياء te brengen voor het wijzigen van gegevens ، وكذلك الأمر الصحيح لـ zijn doorgegeven bij de aanmelding en gecorrigeerd dienen te worden bij de aanmeldbalie.
  • 13.7 Het is niet toegestaan ​​om in de klinieken of in de directe omgeving van de klinieken video- en / of beeldmateriaal te maken en te verspreiden. Dit هو أنه من الممكن أن تكون علامة تجارية لشركة Vanuit Carephar BV.
  • 13.8 Het is niet toegestaan ​​om video- en / of beeldmateriaal te maken van klanten en / of medewerkers van Carephar BV zonder voorafgaande schriftelijke toestemming.

 

Artikel 14. Auteursrechten

  • 14.1 De inhoud en de afbeeldingen van de https://Carephar.nl هو volledig eigendom van https://Carephar.nl onder Nederlands recht. Kopiëren ، المستنسخ من موقع publicatie van een gedeelte van de هو niet toegestaan ​​tenzij schriftelijke toestemming is verleend.
  • 14.2 موقع الويب المادي هو volledig eigendom van de https://Carephar.nl. Derden mogen materiaal op geen wijze downloaden for commerciële doeleinden. Het is niet toegestaan ​​materiaal van de website لتنزيله om vervolgens aanspraak te maken op auteursrecht van het materiaal.
  • 14.3 https://Carephar.nl aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor enige schade die zou kunnen voortvloeien uit enig gebruik van de informatie op deze website. Elk gebruik dat je derhalve maakt van de informatie op deze website is volledig op eigen risico.
  • 14.4 موقع الويب المعلوماتي على الإنترنت bevat op genlei wijze medisch إرشادات حول الإرشادات التي يتم إجراؤها على الإنترنت لتشخيص هذه التعليمات. Indien je vragen hebt omtrent een bepaalde تشخيص السلوك ، ديان جي ستيدز وفنون أندري جيكواليفيسيردي هولبفيرلينيرس تي كونسولتيرين. 

الأفضل على الإنترنت

المادة 1. علاقة

  • 1.1 Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op het aanbod van thuisafname systemen for detie van COVID-19.
  • 1.2 Naast de Algemene Voorwaarden kunnen Aanvullende Voorwaarden van toepassing zijn op bepaalde diensten en / of producten. Deze gelden Als ze Nadrukkelijk وفرengekomen Zijn. Als tussen de Algemene Voorwaarden en de Aanvullende Voorwaarden verschillen bestaan ​​dan gelden de bepalingen uit de Aanvullende Voorwaarden boven de Algemene Voorwaarden ، Tenzij Anders هو بيبالد.
  • 1.3 Van de Algemene Voorwaarden kan alleen worden afgeweken als dit schriftelijk متاح في جميع أنحاء العالم. في dit geval blijven de overige bepalingen van de Algemene Voorwaarden geheel van kracht.
  • 1.4 Eventuele Algemene Voorwaarden van de klant zijn niet van toepassing tenzij hiermee uitdrukkelijk schriftelijk door Carephar BV قيد التشغيل.
  • 1.5 كلمة "كلانت" المفردة: iedere bezoeker van de internetsite en elke natuurlijke persoon of rechtspersoon die een contract / aankoop، van welke aard dan ook، met Carephar BV is aangegaan of zal aangaan.
  • 1.6 Carephar.nl هو een handelsnaam van Carephar BV.
  • 1.7 باب het gebruik van de internetsite corathuistest.eu en / of het plaatsen van een الأفضل مبيعًا في aanvaardt de klant de Algemene Voorwaarden.
  • 1.8 Carephar.nl هو bevoegd om derden في te schakelen bij de uitvoering van een ertainenkomst met de klant.

Artikel 2. Aanbiedingen في وضع الوقوف أمام فان دي أوفرينكومستين

  • 2.1 Aanbiedingen من prijsopgaven zullen worden aangemerkt als een uitnodiging aan klanten to het doen van een aankoop. Carephar BV هو op geen enkele wijze hieraan gebonden ، tenzij dit schriftelijk en duidelijk واسع النطاق. Als de klant gebruik wil maken van de uitnodiging to het doen van een aankoop dan leidt dit allen to aen to standkomst als aan het overige bepaalde in Artikel 2 is voldaan.
  • 2.2 العروض صالحة حتى نفاذ الكمية.
  • 2.3.
  • 2.4 Een aankoop van de klant als genoemd in Artikel 2.1 wordt geacht te zijn gedaan in én van de volgende omstandigheden:
  •  
      • de klant heeft precies aangegeven welk product en / of dienst hij wil ontvangen؛
      • في het geval dat door Carephar BV een op naam gestelde offerte هو uitgebracht moet deze door de klant bevestigd en door Carephar BV retour ontvangen zijn ؛
      • de klant heeft de gegevens ingevoerd op het daartoe bestemde invulscherm van de internetsite en het ingevulde bestelformulier is aan Carephar BV via elektronische weg verzonden en door Carephar BV ontvangen.
  • 2.5 يجب أن تكون جاهزًا للوقوف عند اللحظة قبل الطلب. Deze oveenkomst kan door Carephar BV herroepen worden in geval de klant niet aan de Algemene Voorwaarden voldoet in het verleden heeft voldaan. في تاريخ geval zal Carephar BV dit aan de klant meedelen binnen tien dagen na de ontvangst van de bestelling.
  • 2.6 De klant en Carephar BV komen uitdrukkelijk التقى اسم Oook Het ontbreken van een gewone handtekening doet niet af aan de verbindende Carephar BV gelden، voor zover de wet dat toelaat، hierbij als een vermoeden van bewijs.
  • 2.7 Indien de klant voortijdig de aangegane وفرenkomst wenst te ontbinden، dan zijn de reeds gemaakte onkosten for transport van het bestelde artikel naar de klant ten allen tijde voor de klant. Tevens is de klant na 7 werkdagen 10٪ van de totale hoofdsom (inclusief BTW، Exclusief verzendkosten) aan adminatiekosten verschuldigd. Hiervoor verkrijgt de klant een nota welke binnen 14 dagen betaald dient te worden.
  • 2.8. Aan deze يبطل Zijn geen kosten verbonden.

 

Artikel 3. Prijzen

  • 3.1 Alle prijzen zijn uitgedrukt in euro، in eatrestemming met de wettelijke voorschriften hieromtrent، en zijn inclusief BTW and soms inclusief verzendkosten alls het product door de brievenbus past. للحصول على معلومات عن الأرض ، يرجى العلم بأن هولندا يمكن أن ترجع إلى تاريخ الوصول إلى موقع الويب الخاص بشركة Van Carephar BV.
  • 3.2 Speciale aanbiedingen zijn slechts geldig zolang de voorraad strekt.
  • 3.3 De klant هو عبارة عن سعر مقابل مقابل مالي في Carephar BV في حالة توافق مع Artikel 2.5 van de Algemene Voorwaarden aan hem heeft meegedeeld. Duidelijke fouten in de prijsopgave kunnen ook na de totstandkoming van de ouvereenkomst door Carephar BV worden gecorrigeerd.
  • 3.4 Als de prijzen voor de aangeboden producten en diensten stijgen in de periode tussen de bestelling en de uitvoering daarvan، dan kan de klant de bestelling annuleren dan wel de overkomst ontbinden binnen tien dagen na mededeling van de prijsverhoging

 

Artikel 4. Betaling

  • 4.1 يمكن دفع الطلبات عبر موقع الإنترنت بالطرق التالية:
  •  
      • Paypal
      • المثالي
      • بطاقة الائتمان
  • 4.2 Alle (buiten-) gerechtelijke kosten van welke aard dan ook، die Carephar BV heeft moeten maken als gevolg van het niet nakomen door de klant van de (betalings-) verplichtingen، komen ten laste van de klant.
  • 4.3 في بيتالينج geval van niet-tijdige ، التقى Carephar BV bevoegd de overykomst onmiddellijke ingang te ontbinden (verdere) levering op te schorten to het moment waarop de klant de betalingsverplichtingen volledig is nagekomen.

 

 

 

المادة 5. Levering en leveringstijd

  • 5.1 أفضل النتائج مبيعًا على مدار 24 ساعة عبر البريد الإلكتروني.
  • 5.2 Bestellingen Worden zo snel mogelijk afgeleverd. في بداية الطريق ، انقر هنا Carephar BV ernaar om bestellingen die for 22.00 uur's avonds op een werkdag zijn geplaatst binnen twee (2) werkdagen na ontvangst van de betaling te leveren. De uiterste leveringstermijn هو 20 werkdagen na ontvangst van de bestelling ، مع uitzondering van vooruitbetalingen waarbij geldt dat de uiterste leveringstermijn dre weken is ontvangst van de betaling.
  • 5.3 Bij een levertijd langer dan 20 werkdagen heeft de klant recht de bestelling te annuleren. الأسبوع القادم من Carephar BV اتصل مع de klant. Carephar BV كان nadere informatie omtrent levertijden vermelden op de internetsite of op andere wijze kenbaar maken. Dergelijke informatie heeft slechts een indicatief karakter.
  • 5.4 منتج Als een dat tijdelijk niet op voorraad هو door de klant wordt besteld، zal worden aangegeven wanneer het product weer leverbaar is. Carephar BV streeft ernaar vertragingen binnen dre werkdagen telefonisch of per email aan de klant te melden.
  • 5.5 Leveringen vinden plaats op het door de klant tijdens de totstandkoming van de ouvérenkomst opgegeven adres op een vooraf met de klant overngekomen tijdstip. Adreswijzigingen zijn na voltooiing van de bestelling niet meer mogelijk.
  • 5.6 إنتاج Zodra de te leveren opgegeven afleveradres zijn geleverd gaat het risico war het deze producten betreft، over op de klant. Als een الأكثر مبيعًا wordt geleverd bij een postpunt of bij buren wordt dit gelijkgesteld aan het afleveradres.
  • 5.7 Vanaf هي اللحظة التي يرجع تاريخها إلى Carephar BV من أفضل الكتب مبيعًا ، حيث تعتبر شركة Carephar BV niet verantwoordelijk voor de schade of zoekraken van de bestelling tijdens het verzendproces.

 

Artikel 6. Recht van retentie

  • 6.1 Carephar BV heeft jegens ieder، die daarvan afgifte verlangt، een retentierecht op goederen en documenten، die hij in verband met een overnkomst tussen Carephar BV en jegens ieder zich heeft.
  • 6.2 Tegenover de afzender / opdrachtgever of de ontvanger / geadresseerde kan de Carephar BV het recht van retentie uitoefenen op goederen، gelden en documented for hetgeen hem verschuldigd هي من zal worden terzake van het verkopen van de goeden.
  • 6.3 يجب أن يكون الأمر مختلفًا عن هذا الأمر.
  • 6.4 يمكن استخدام Carephar BV في 2 en 3 toegekende recht van retentie eveneens uitoefenen for hetgeen hem door de Distributeur / wederverkoper / afzender / opdrachtgever nog verschuldigd is in verband met voorgaande ouefenkomsten.
  • 6.5 Zolang de goederen niet op de plaats van bestemming zijn aangekomen، heeft Carephar BV het recht om van de afzender / opdrachtgever te vorderen، dat zekerheid gesteld wordt voor de vracht en alle vorderingen die ten laste van de afzgever / hedrach en hij het recht het vertrek van het vervoermiddel uit te stellen، dan wel eenmaal aangevangen vervoer op te schorten zolang niet aan zijn vordering to het stellen van Zekerheid is voldaan.
  • 6.6 Carephar BV هي عبارة عن nimmer aansprakelijk for eventuele schade die uitstel of opschorting als hierboven bedoeld، voortvloeit.

 

المادة 7. Annuleren ، retourneren en ruilen

  • 7.1 Indien de klant voortijdig de aangegane وفرenkomst wenst te ontbinden، dan zijn de reeds gemaakte onkosten for transport van het bestelde artikel naar de klant ten allen tijde voor de klant. Tevens is de klant na 7 werkdagen 10٪ van de totale hoofdsom (inclusief BTW، Exclusief verzendkosten) aan adminatiekosten verschuldigd. Hiervoor verkrijgt de klant een nota welke binnen 14 dagen betaald dient te worden.
  • 7.2. Aan deze يبطل Zijn geen kosten verbonden.
  • 7.3 Terugbetaling in geval van retournering، van zowel het aankoopbedrag als de kosten van de retournering، vindt plaats binnen tien werkdagen na ontvangst van het retour gestuurde artikel.
  • 7.4 إن Retourneren هي عبارة عن مجموعة كبيرة من المواد التي تفرط في العمل.

 

المادة 8. Garantie en aansprakelijkheid

  • 8.1 للأبواب من Carephar BV geleverde منتج خاص بالضمان ، zoals deze door de fabrikant van het desbetreffende product wordt widegesteld. Carephar BV vervult gedurende een dergelijke garantieperiode uitsluitend een loket functie. Bij defecten zijn de eventuele verzendkosten naar Carephar BV لإعادة إحياء فان دي كلانت. De verzendkosten naar de klant van het gerepareerde of، indien van toepassing، new artikel zijn for rekening van Carephar BV.
  • 8.2 إن Carephar BV ليس له علاقة فعلية بخيانة الشماتة ، في welke vorm dan ook ، aan de klant of anderen ، tenzij er sprake هو van opzet of grove schuld aan de kant van Carephar BV. Carephar BV هي عبارة عن مجموعة من الحلول غير المباشرة وغير المباشرة.
  • 8.3 Indien Carephar BV Oook ، gehouden هي enige schade te vergoeden dan zal de schadevergoing nooit hoger zijn dan een bedrag gelijk aan de factuurwaarde met betrekking to het het het wardoor de schade is veroorzaakt.
  • 8.4 Er kan geen sprake zijn van garantie als de slijtage als normaal kan worden beschoud en verder in de volgende gevallen:

 

      • als er veranderingen in aan het product zijn aangebracht، waaronder begrepen reparaties die niet met toestemming van de fabrikant zijn verricht؛
      • الأصل هو niet kan worden overgelegd ، هو gewijzigd من onleesbaar هو gemaakt ؛
      • als gebreken het gevolg zijn van niet التقى أفضل ما يقال عن onoordeelkundig gebruik ؛
      • أيضا beschadiging هو ontstaan ​​door opzet ، بستان onachtzaamheid من nalatig onderhoud.
  • 8.5 De ​​klant هو verplicht Carephar BV. كومين.
  • 8.6 Het is mogelijk dat Carephar BV op haar internetsite links opneemt naar andere internetsites die mogelijk interessant of informatief for bezoeker kunnen zijn. روابط Dergelijke zijn louter informatief. Carephar BV هي عبارة عن niet verantwoordelijk voor de inhoud van de internetsite warnaar wordt verwezen of het gebruik dat ervan kan worden gemaakt.

 

Artikel 9. Overmacht

  • 9.1 في geval van overmacht يوجد Carephar BV niet verplicht haar verplichtingen jegens de klant na te komen. ترجمة الكلمات المنطوقة من اختيار فور دوور فان دي أوفيرماخت.
  • 9.2 onder overmacht wordt verstaan ​​elke van haar wil onafhankelijke omstandigheid، waardoor de nakoming van haar verplichtingen jegens de klant geheel of gedeeltelijk wordt verhinderd. Tot die omstandigheden onder meer stakingen، brand، bedrijfsstoringen، energiestoringen، niet-tijdige levering van toeleveranciers of andere ingeschakelde derden en het ontbreken van enige via overheidswege te verkrijgen vergunning. Ook wordt onder overmacht verstaan: store in een (عن بُعد) شبكة من الربط الفعلي لـ gebruikte connectatiesystemen en / of het op enig moment niet beschikbaar zijn van de internetsite.

 

المادة 10. الفكر eigendom

  • 10.1 دي كلانت معلومات عن المعلومات المتاحة من شركة أندريه أوتينجن ، والتي تم جمعها من قبل أنديري أوتينجين ، والتي تم جمعها بين كل من بيروستن بيج كاريفار بي في ، وهي شركة ذات مسئولية فاعلة في شركة أنديري أوتينجين.
  • 10.2 مفردات الفكر المفرد الفرستاني: octrooi- ، auteurs- ، merk- ، tekeningen- en modellenrechten en / of andere (intellectuele eigendom) rechten ، waaronder al dan niet octrooieerbare technische en / of commerciële technology know.
  • 10.3 هيت هي دي klant verboden gebruik الشركة المصرية للاتصالات ماكن، daaronder هيت aanbrengen فان wijzigingen inbegrepen، فان دي intellectuele eigendomsrechten zoals beschreven في ديت ARTIKEL، bijvoorbeeld zoals verveelvoudiging، zonder uitdrukkelijke voorafgaande schriftelijke toestemming فان Carephar BV، toeleveranciers الشعر من ANDERE rechthebbenden، tenzij هيت louter gaat om privé gebruik فيما يتعلق بالمنتج zelf.

 

Artikel 11. Persoonsgegevens

  • 11.1 Carephar BV zal de gegevens van de klant uitsluitend verwerken in overnstemming met haar privacy beleid. De gegevens zullen aleen gebruikt worden for it to stand long komen van een ertainenkomst.
  • 11.2 De klant kan de aan Carephar BV verstrekte gegevens ten allen tijde opvragen، wijzigen en / of inzien.
  • 11.3 Carephar BV neemt de van toepassing zijnde Privacy Regel- en wetgeving in acht.

 

Artikel 12. Toepasselijk recht en bevoegde rechter

  • 12.1 Op all aanbiedingen en Öitsluitend Nederlands recht van toepassing.
  • 12.2 De toepasselijkheid van het Weens Koopverdrag wordt uitdrukkelijk uitgesloten.
  • 12.3 Alle geschillen verband houdende met of voortvloeiende uit aanbiedingen van Carephar BV of overykomsten gesloten مع Carephar BV worden voorgelegd aan de bevoegde rechter te Amsterdam، tenzij de wet uitdrukkelijk esen andere receghter.

 

المادة 13. متنوع

  • 13.1 ليس لدي أي مراسلة أنغيندي إن أوفرينكومست من deze Algemene Voorwaarden te zenden aan Carephar BV ، من البريد الإلكتروني غير المرئي الذي يمكن الاتصال به (عن طريق الاتصال).
  • 13.2 Carephar BV هي niet aansprakelijk ، في de breedste zin des woord ، voor eventuele dueenties en / of gevolgen die voortvloeien uit informatie welke verkregen is via de website en / of helpdesk van Carephar.
  • 13.3 تواصل مع شركة إنفورماتي فيركريجن ميدلز مع شركة دي كلانتن سيرفيس كونين جينر إنفورماتي أونتلند.
  • 13.4 Wij vragen u tijdens het bestelproces goed het adres te checken، hierop moet uook een akkoord geven. Mocht uw adres niet kloppen en hierdoor uw bestelling niet ontvangen dan kunt u ons hier niet for aansprakelijk stellen.

 

Artikel 14. Auteursrechten

  • 14.1 De inhoud en de afbeeldingen van de https://Carephar.nl هو volledig eigendom van https://Carephar.nl onder Nederlands recht. Kopiëren ، المستنسخ من موقع publicatie van een gedeelte van de هو niet toegestaan ​​tenzij schriftelijke toestemming is verleend.
  • 14.2 موقع الويب المادي هو volledig eigendom van de https://Carephar.nl. Derden mogen materiaal op geen wijze downloaden for commerciële doeleinden. Het is niet toegestaan ​​materiaal van de website لتنزيله om vervolgens aanspraak te maken op auteursrecht van het materiaal.
  • 14.3 https://Carephar.nl aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor enige schade die zou kunnen voortvloeien uit enig gebruik van de informatie op deze website. Elk gebruik dat je derhalve maakt van de informatie op deze website is volledig op eigen risico.
  • 14.4 موقع الويب المعلوماتي على الإنترنت bevat op genlei wijze medisch إرشادات حول الإرشادات التي يتم إجراؤها على الإنترنت لتشخيص هذه التعليمات. Indien je vragen hebt omtrent een bepaalde تشخيص السلوك ، ديان جي ستيدز وفنون أندري جيكواليفيسيردي هولبفيرلينيرس تي كونسولتيرين.